Op weg naar Maribor

27 augustus 2018 - Maribor, Slovenië

Drie vrouwen en drie campers op weg naar de bergen. Een rondje Alpen en Dolomieten in een rustige maand met hopelijk mooi stabiel weer.

In drie etappes:  Würzburg, Anschach Am Donau, Maribor , Slovenië bereikt. De reis verliep voorspoedig zonder panne  of files en het weer werd iedere dag beter. Aan het eind van de middag zaten we in de stralende ☀️ te genieten van een fijne plek op de camping Kece. Maribor kunnen we vanaf de camping befietsen en in de directe omgeving kunnen we wandelen en fietsen in het het Mariborsko-Pohorje massief. Een goede plek om bij te komen van de reis en te proeven aan Slovenië.

Al mijn volgers van mijn  Marokko reis ontvangen een mail om deze nieuwe reis te volgen. Mocht je deze reis niet willen volgen meld je dan zelf even af.

1. Marieke:
    27 augustus 2018
    Ha Fieke,

Ah je bent alweer onderweg, al een hele afstand afgelegd zo te lezen.
    Ik wens een hele fijne zomerse tijd! En ik volg graag weer je reiservaringen...
    Groet, Marieke
  2. Peter Roels:
    27 augustus 2018
    Lijkt me weer een mooie reis te worden! Veel plezier!
  3. Anita:
    28 augustus 2018
    heerlijk je weer kunnen volgen. Geniet lekker en neem er een op ons hier in ook nog zonnige nederland!
  4. Toos Verbogt:
    Hoi Fieke,
    Fijn dat het doorgegaan is en je weer heerlijk geniet. Heel veel plezier in een prachtige omgeving!
  5. Monic van laar:
    Ha die fiek!!
    Natuurlijk volg ik je!! Super leuk!
    Lekker eerst bijkomen en op naar al het moois! X
  6. Ans:
    28 augustus 2018
    Lieve Fieke, dat campertje wordt goed gebruikt zeg ! Veel plezier en wandel ze ! Daarna maar weer eens bijpraten hier ?
    Liefs, Ans (ook namens B)
  7. Willy zwaard:
    Hoi Fieke
    Blijft het boj Slovenië of duik je ook voormalig Joegoslavië in
  8. Fieke:
    28 augustus 2018
    Het blijft bij Slovenië en een stukje oostelijke Dolomieten. Volgend jaar neem ik op weg naar Griekenland Kroatië en verder mee .
  9. Rolf van Putten:
    Sneeuwkoningin !
  10. Beatrijs timmerman:
    28 augustus 2018
    Fijn dat het zo uitstekend met je gaat en alles lekker meezit! leuk van je te horen, ben benieuwd naar al je wederwaardigheden! Liefs,
  11. Lucie Brouwers:
    28 augustus 2018
    Leuk om jullie reis te volgen! Zou graag eens meegaan als ik mijn werkende leven achter de rug heb. Groetjes aan de meiden!!
  12. Peter en Ria:
    29 augustus 2018
    Ik reis graag met je mee en wens je een fijne reis. De plannen klinken goed. Het weer doet zijn best. Heerlijk nog even nazomeren.
  13. Ad Hopstaken:
    29 augustus 2018
    Nou Fieke, jij doet echt wat je je had voorgenomen, veel reizen en dus veel meemaken en zien. Veel plezier
  14. Ria Eising:
    29 augustus 2018
    Leuk Fieke om weer met je mee te reizen. Ik wens je een hele mooie reis toe. Geniet er van.
  15. Joke toonen:
    29 augustus 2018
    Ha Fieke, wat fijn dat je mij weer laat meegenieten van jullie reis.
    Geniet en groeten voor jullie drie.
  16. Rolf van Putten:
    29 augustus 2018
    Mijn moeder en mijn vader en ik skiën en zorgen en de moederen en de kleine baby Marijnje lief van vroeger !...
  17. Fieke:
    29 augustus 2018
    We hebben een aantal fijne skivakanties gehad in Slovenië!
  18. Florens van der Voorn:
    30 augustus 2018
    Leuke reis, denk ik!
  19. Marijke:
    30 augustus 2018
    Ha wat leuk Fieke! Ik ben wel eens bij de Italiaanse Dolemieten geweest en dat was prachtig! Veel plezier!
  20. Marjo cousijn:
    1 september 2018
    Leuk om te lezen en om de foto s te zien. Ptuj herken ik nog van een aantal jaren geleden. Mooi!
    Geniet er van. Zin om ook te vertrekken.