Vintgarkloof

7 september 2018 - Ukanc, Slovenië

Deze kloof is een 2 km lang ravijn dat is uitgesleten in de rotsen door de rivier Radovna. Fietsend en lopend bereiken we met vele anderen de ingang tot dit natuurgeweld. Via houten vlonders en bruggen lopen we langs steile kliffen, stroomversnellingen ,draaikolken en waterval. Hoe verder we lopen, hoe rustiger het wordt. Eenmaal uit het ravein wandelen we in rust door het bos de heuvel omhoog en genieten we van prachtig uitzichten. Ondanks gerommel en dreigende luchten blijft het warm en vrijwel droog. We ruimen alvast op om alles droog te hebben voor vertrek naar het meer van Bohinje de volgende dag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monic van laar:
    7 september 2018
    Ooohww dat ziet er ook weer gaaf uit! Super leuk al die verscheidenheid in wat jullie zien en doen! Geniet maar lekker door😀
  2. Florens van der Voorn:
    7 september 2018
    Vochtig verhaal!
  3. Peter en Ria:
    8 september 2018
    Wat een heerlijke dag alweer.
  4. Lia:
    8 september 2018
    Wauw wat mooi, ruige natuur...dat je dat mag meemaken. Wou dat ik vlieg was op je schouder! Lfs Lia 😘
  5. Marieke:
    8 september 2018
    Wat zijn jullie lekker ondernemend en gezond bezig! Indrukwekkende natuur....
    Fijn dat het weer ook wat beter is geworden.
  6. Anita:
    8 september 2018
    mooi daar zeg.. groetjes weer
  7. Lucie Brouwers:
    8 september 2018
    Mooie natuur! Graag meer foto's!
  8. Mieke:
    10 september 2018
    Geweldig Fieke, wat een prachtige natuur heb je daar toch. Het weer lijkt jullie nu ook gunstiger gezind. Veel plezier en geniet!