Veilig thuis na 11.000 km. avontuur!

Geen verhaal meer...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Spanje carla:
    12 december 2017
    Welkom thuis.............dat zal even afkicken zijn. 😘
  2. Anita:
    12 december 2017
    welkom thuis... kan niet wachten tot je weer ergens naar toe gaat hoor.. misschien tijd om je dagelijks leven ook te bloggen.. rust lekker uit en geniet van al je mooie herinneringen. En respect hoor.. ik doe het niet na! kus anita
  3. Rolf van Putten:
    weer thuis hier en daar
    glibberen in de straten
    kasteel van breda
  4. Ad Hopstaken:
    12 december 2017
    Volop indrukken om er thuis eens rustig van te genieten.
  5. Marieke:
    12 december 2017
    Haaa Fieke, je bent er weer!
    En nu tijd om weer te landen in je eigen huis en bij je geliefden.... en nog eens weg te dromen bij al die bijzondere reiservaringen...
    Fijn dat ik een beetje met je mee heb kunnen reizen, door je verhalen en prachtige foto's.
  6. Joke toonen:
    Waauw. Well done Fieke. Mooie landing.😌
  7. Ria Eising:
    12 december 2017
    Fijn dat je weer veilig thuis bent gekomen. Ik wens je een goede adventstijd toe en gezellige feestdagen.
  8. Anneke, Egmond aan Zee:
    12 december 2017
    Wat zal dat afkicken zijn. Houd alle mooie herinneringen vast. Ben heel tros op jezelf. Een geweldige prestatie.
  9. Peter en Ria:
    12 december 2017
    Oef en dan thuiskomen in de sneeuw, je wordt wel gelijk op je plaats gezet. Mooie reis, dat heb je toch maar weer gedaan. Geniet van december in ons eigen land, dat is ook best leuk.
  10. Monic van laar:
    12 december 2017
    Welcome back!! Ik vermoed dat dit niet de laatste x was 😉maar eerst maar weer effe genieten van het kikkerlandje in de mooie feestmaand!
  11. Florens van der Voorn:
    12 december 2017
    Je wordt verwelkomd met een winters tafreeltje!
  12. Jan:
    13 december 2017
    Wat een mooie reis en wat een kilometers.
  13. Toos Verbogt:
    13 december 2017
    Welkom in een wit thuisland; ook mooi! Hoop je morgen bij het concert te zien (als je dat tenminste op kunt brengen na alle belevenissen van de afgelopen weken).
  14. Christel:
    13 december 2017
    Welkom thuis! Bedankt voor het delen van al jouw ervaringen. Ik wens je een mooie en gezellige tijd hier weer in Nederland. Tot snel, misschien morgen in Chaam?
  15. Mieke:
    14 december 2017
    Je bent er weer Fieke, veilig thuis gekomen. Het was een feest om jou te volgen op je reis door Marokko. Warm je aan al die mensen die je weer in je armen kunt sluiten.