Op weg naar Motril, startpunt van de reis.

18 oktober 2017 - Blois, Frankrijk

De kop is er af! De eerste 600 km naar Blois, de snelste route: over Antwerpen, Gent Lille, Parijs, Orleans, Blois.
Nog tijd om het oude stadscentrum te verkennen. De camperplaats ligt tegen het centrum aan en het was fijn om even de benen te strekken. Smalle straatjes, trappen, oude huizen, mooie kathedraal een een echt Loire kasteel.

1. Ad Hopstaken:
    18 oktober 2017
    Nou Fieke, daar gaat ie dan, veel succes en vooral veel plezier
  2. Lucie Brouwers:
    18 oktober 2017
    En het weer zit mee. Hoop dat je een fantastische reis gaat maken!
  3. Marijke:
    18 oktober 2017
    Super! Heel veel succes en vergeet niet te genieten.
  4. Gabriela:
    18 oktober 2017
    Hoi Fieke, een mooi begin van de reis! Op naar de volgende etappe :-))
  5. Christel:
    18 oktober 2017
    Ik wens je de fantastische reis van je dromen! Geniet ervan!
  6. Corné:
    19 oktober 2017
    Geniet en maak een mooie reis. Veilige km’s toegewenst.
  7. Anita:
    19 oktober 2017
    wat heerlijk om lezend met je mee te reizen.. heb je nog een extra koffertje meegenomen om straks de zon en alle ervaringen mee terug te nemen? heel veel genot en safe trip!
  8. Monic van laar:
    19 oktober 2017
    Ha die fiek!! Hij staat alweer te blinken in de zon😀
    Genieten en voorzichtig! X
  9. Marieke:
    19 oktober 2017
    Ha Fieke, ik wens je een hele voorspoedige reis, naar mooie plekken en met bijzondere ontmoetingen...
  10. Peter en Ria:
    19 oktober 2017
    Ja hoor, wèg is ze. We wensen je een fantastische reis en met dit dagboek achter de hand, willen we graag een beetje met je meereizen.
  11. Ria Eising:
    19 oktober 2017
    Fijn dat ik jouw reis ook mee mag beleven. Ik wens je een hele mooie reis toe! Het begin lijkt goed.
  12. Wilma Bergmans:
    Hoi Fieke,
    Goede reis en lekker genieten! Leuk dat we mogen meereizen.
    Groetjes, Wilma
  13. Tonny van de Ven:
    20 oktober 2017
    Super Fieke, toch maar de snelweg genomen....in plaats van rotondes draaien op de route national
    Goede reis, keep save, a.s. vrijdag zitten we met Lianne, Hanny,Katrien en ik...
    misschien ff skypen ?
  14. Rolf van Putten:
    20 oktober 2017
    1 en 2 mannen kennen en 10 vrouwen !
  15. Anneke, Egmond aan Zee:
    21 oktober 2017
    Lieve Fieke, met veel plezier lees ik je avontuur en geniet een beetje mee. Spannende dag morgen denk ik je mede reizigers te ontmoeten. GENIET!!!!
  16. Toos Verbogt:
    23 oktober 2017
    Hoi Fieke,
    Komen net terug van een lang familieweekend, vandaar deze late reactie. Jij bent nu waarschijnlijk al gearriveerd op het andere continent. We wensen je heel veel reisplezier en dat zal zeker lukken. Wij reizen met je mee hoor!
    Fon en Toos
  17. Jan: